Vārda dienu šodien svin: Tenis, Dravis
9.a un 9.b klašu skolēni mūzikas stundā pie skolotājas Ilonas Aprupes zīmēja mandalas no latviešu rakstu zīmēm!
Mandalas ir spēcīgs instruments, ko cilvēks var izmantot savā labā dažādiem nolūkiem – sevis izzināšanai, garīgai un fiziskai dziedināšanai, pašattīstībai un izaugsmei, meditācijai u.c.
Mandalu zīmēšana un veidošana cilvēkiem palīdz neskaitāmos veidos:
* tā atvieglo dziedināšanās procesus – gan fiziskus, gan garīgus;
* palielina izpratni par notiekošajiem procesiem dzīvē un cilvēkā pašā;
* palīdz izprast iekšējo pasauli un tās mijiedarbību ar ārējo pasauli;
Dziesmu svētkiem vajadzīgas mūsu balsis, iedvesma un spēks!
Gatavojoties Svētkiem, Renārs Kaupers un Jānis Aišpurs radījuši īpašu dziesmu - TAVS KAROGS!
Tavas rokas vēju glāsta,
Tavas rokas sauli nes,
Nav par tavām rokām labām
Siltākas uz pasaules.
Vizuālās mākslas stundās pie skolotājas Olitas Truskovskas skolēni glezno, krāso un mācās gaumīgi noformēt savu darbu. Zīmējumi ir ļoti dažādi un krāsaini.
5.klases apglezno vitrāžas.
Vitrāža - monumentālās glezniecības veids. Monumentālā glezniecība - lielizmēra glezniecības darbi, kas lielākoties saistīti ar arhitektūru. Šiem objektiem raksturīgs sabiedriski nozīmīgs raksturs. Vitrāžas izmanto arhitektonisko formu papildināšanai un akcentēšanai.
Parasti vitrāžās izmanto trīs galvenos krāsu laukumus - sarkanu, zilu un dzeltenu. Šie krāsu laukumi tiek papildināti ar caurspīdīgu stiklu, zaļas, violetas un baltas krāsas stiklu.
Vizuālās mākslas stundās pie skolotājas Olitas Truskovskas skolēni glezno, krāso un mācās gaumīgi noformēt savu darbu. Zīmējumi ir ļoti dažādi un krāsaini.
9.klases fantazē kubisma un sirreālisma tehnikā
Kubisms, radies 20.gadsimta sākumā, bija pirmais no protestējošiem virzieniem, kas izmantoja deformāciju, lai radītu formu. Trīsdimensionālu kubveida elementu parādīšanās gleznās deva virziena nosaukumu. Tā aizsācēji - Žoržs Braks un Pablo Pikaso.
Kubismu raksturo: